Toimi näin

Suosittelemme, että olet aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi. 

On tärkeää, että kuvailet tapahtuneen selkeästi ja yksityiskohtaisesti. Pyri olemaan mahdollisimman konkreettinen ja anna aina seuraavat tiedot asian käsittelyn nopeuttamiseksi:

  • Yhteystietosi (nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite)
  • Asianumero ja/tai henkilötunnus (jos huomautus koskee perintäasiaa)
  • Mitä on tapahtunut ja milloin? 
  • Millä tavoin Alektumin työntekijä toimi?

Mitä sitten tapahtuu?

Käsittelemme kaikki palautteet mahdollisimman nopeasti ja asiallisesti. Olemme sinuun yhteydessä kun asia on selvitetty.

Henkilötietojen käsittely

Lähettämällä reklamaation hyväksyt sen, että Alektum käsittelee lomakkeella ja muulla tavoin antamiasi henkilötietoja. Käsittelemme tapaukseen liittyviä tietoja. Tietoja voidaan luovuttaa saatavien omistajille ja viranomaisille sekä liittää mahdollisiin avoimiin asioihin. Sinulla on kerran vuodessa oikeus lähettää kirjallinen, allekirjoitettu hakemus saadaksesi tietää, mitä sinua koskevia tietoja meillä on tallennettuna ja kuinka niitä käsitellään. Jos huomaat, että tiedoissasi on virhe, ole meihin yhteydessä virheen korjausta varten.