Haemme useampaa osa-aikaista asiakasneuvojaa huipputiimiimme Ruoholahteen. 

Alektum Oy:n Call Centerissä työskentelee tällä hetkellä vajaa kymmenen asiakaspalveluhenkistä työntekijää. Nyt etsimme sinua, joka yhdessä tulevien kollegoidesi kanssa haluat olla Alektumin kasvot asiakkaillemme ja vastata toimeksiantajiemme erääntyneistä saatavista. 

Tarjoamamme tehtävät ovat osa-aikaisia. Töitä on mahdollista tehdä 15-32 tuntia/viikko, riippuen elämäntilanteestasi. Työ sopii myös opiskelijoille, sillä työajat sijoittuvat pääasiallisesti iltapäiviin ja iltoihin (ei viikonloppuihin).

Keskeisimmät työtehtäväsi tulevat olemaan: 

  • Asiakkaiden kontaktoiminen puhelimitse, maksusuunnitelmien laatiminen ja loppumaksuista sopiminen 
  • Asiakkaiden neuvonta puhelimitse ja sähköpostitse 
  • Asiakkaiden yhteystietojen päivittäminen 

Keitä etsimme? 

Olet tavoitehakuinen, jonka myötä haluat löytää ja tarjota ratkaisun jokaisen asiakkaan erilaiseen elämäntilanteeseen. Viestit ja argumentoit selkeästi niin puhelimessa kuin kirjallisesti. Aiemman kokemuksen asiakaspalvelusta sekä/tai puhelintyöstä katsomme eduksi valintaa tehdessämme. Sujuvan suomen kielen hallinnan lisäksi arvostamme ruotsin- ja englannin kielen taitoa. Työn luonteen vuoksi edellytämme ettei valittavilla henkilöillä ole merkintöjä luottotiedoissa. 

Tehtävässä onnistuaksesi tulet saamaan hyvän ja perusteellisen perehdytyksen, jonka tarkoituksena varmistaa, että viihdyt ja saat parhaat edellytykset työn tekemiselle. Tämän lisäksi haluamme varmistaa, että koet itsesi osaksi iloista ja energistä tiimiämme. 

Työ alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian, joten lähetä hakemuksesi ja cv:si sähköpostitse osoitteeseen: jenni.harkanen@alektumgroup.com. 

Lisätietoja tehtävästä antaa Team Manager Jenni Härkänen, puh. 0400 257 331